mandag 2. desember 2013

Teststrikker.

Jeg var inne og leste bloggen by Marianne som jeg leser jevnlig og så at det ble søkt etter teststrikkere. Jeg tenkte hvorfor ikke? Har strikket mye i mitt liv, men har aldri prøvd å være teststrikker. Så jeg sendte en mail om at jeg var interessert og fikk svar tilbake ganske raskt. Hun skulle videresende forespørselen min.

Dagen etter kom det mail fra Kristin Holte. Så nå har jeg fått garn og oppskrift. Mønsteret er til en ny bok hun skal gi ut. Jeg kan selvfølgelig ikke avsløre hva jeg skal strikke eller hvordan det blir seende ut, da hun jo skal bruke det ferdige produktet til boken sin. Men for meg blir det spennende, det er første gang jeg strikker noe uten å ha sett bilde av det først, jeg har bare den skrevne oppskriften. Jeg gleder meg til å ta fatt på det etter at julegavene er ferdig. Blir ikke så mye strikking i disse dager, da skulderen og armen min ikke er helt god. Men jeg har god tid, produktet skal ikke være ferdig før i mars.

Da garnpakken kom lå denne boken ved. Som en takk for hjelpen. En bok full av flotte kofter, fargerike og med mye mønster. Veldig mange fine der inne, og jeg kommer nok til å strikke et par av dem senere. En annen ting som var fint med denne boken var at det stod tips om hvordan designe din egen kofte. Kanskje jeg skal prøve meg på det en gang også?


1 kommentar: