søndag 11. mars 2018

Er du med?

Denne helgen har jeg vært på årsmøte i Norsk Strikkeforbund. Jeg har vært medlem siden dette forbundet startet men har ikke vært på noen møter før. Men denne gangen tok jeg meg en tur. Møtet var i Drammen, så da passet det bra å kombinere det med et besøk hos mitt tantebarn og hennes snart 2 år gamle sønn. Og en liten gave må jo være med til de små så da ble det bl.a. et par gode og varme sokker på gutten. Disse sokkene er strikket av Viking Raggen som jeg fant så billig på Fretex. Det kan du lese mer om HER


Årsmøtet i Norsk Strikkeforbund var som sagt i Drammen på lørdag. Vi var ikke så mange, men vi som var der hadde det veldig koselig, og det ble et godt årsmøte. Og, som det ble sagt i løpet av møtet; det var helt ok å strikke der. Vi hadde jo selvfølgelig alle med strikketøyet vårt. 


Norsk Strikkeforbund er, som navnet sier, et forbund for strikkere. Er du ikke medlem der så bør du sjekke det ut. Der får du til og med gratis oppskrifter i medlemsbladet som er kun for forbundets medlemmer! Du kan sjekke ut medlemskap HER



Jeg begynte på et helt nytt prosjekt i helga. Det skal bli ei kofte når det blir ferdig. Jeg må bare rekke opp halve vrangborden fordi jeg under pratinga på årsmøtet glemte det første knappehullet. Pussig nok er det heller ikke første gang jeg glemmer det. Men slik er det vel, noen ting lærer man aldri!

1 kommentar:

  1. Sokker får man nesten aldri for mye av! Disse var fargerike og fine! God påske :)

    SvarSlett