onsdag 30. januar 2013

Ny hals

Enten så blir det ingen blogginnlegg på lenge, eller så blir det to på en gang. Jaja, når man har noe å vise frem så må man bare.
Jeg ble ferdig med denne halsen i helga. Jeg tenkte jeg skulle ha den selv, men jeg sender den til datteren min som studerer i Portsmouth isteden. Det var jo tross alt henne som fant og valgte ut denne halsen.
Den er skikkelig god og varm, strikket i Eskimo og Vienna fra Drops. Jeg kjøpte garnet hos Strikkenett, og garnet kom veldig fort. Er fornøyd med denne, så nå har jeg begynt på den til meg selv, igjen. 

I am finished knitting this neck warmer. I am going to send it to my daughter in Portsmouth, UK. The yarn I used is Eskimo and Vienna from Drops. I hope my daughter will be happy for it. 






2 kommentarer:

  1. Den varmer nok godt, den halsen!
    Har også bestilt garn hos strikkenett, rask og god sercive :)
    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne varmer godt ja. Det opplevde jeg og, garnet kom på bare et par-tre dager.
      God helg til deg og! :-)

      Slett