søndag 13. januar 2013

Bloggbok.

I går satt jeg og leste diverse blogger jeg følger. Var innom Tovepia som jeg leser jevnlig og så at hun hadde fått laget en bok av bloggen sin. En bok for hvert år. Denne ideen tente jeg på, og nå har jeg bestilt boken for 2011. Når den kommer skal jeg også bestille boken for 2012. Synes dette var en veldig morsom ide, og kommer til å bestille en bok for hvert år. Boken kan bestilles hos Blog2Print.

Valgene for hvordan du vil at boken skal se ut er mange, og bilder på for- og bakside kan man også velge selv. Og da måtte jeg jo selvfølgelig bruke mitt bilde av Sivert Høyem på forsiden. Jeg er så glad i det bildet, og jeg liker musikken hans veldig godt. På baksiden ble det bildet av Ålesund, som jeg tok da jeg var på Nasjonalt Fototreff der i 2011. Gleder meg til boken kommer, og da vil jeg også legge ut flere bilder av den her. 



I made a book of my blog, one book for each year. I ordered it at Blog2Print. And I am really looking forward to receiving it. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar