tirsdag 23. april 2013

Knapper.

Knapper vil også være en vare jeg vil ha i butikken min. Forhåpentligvis vil jeg etter hvert ha et ganske stort utvalg. Ikke så mye enda, men jeg venter å få inn flere sorter ganske snart.

Denne første knappen er en kokosnøttknapp. 19 mm stor. Prisen er kr. 4,- pr. stk. Nå på tilbud til kr. 3,20 pr. stk.


Den andre knappen er en i bronse med en sort perle i midten. Også denne 19 mm. Prisen er kr. 5,- nå på tilbud til kr. 4,-. 


Husk at garnet også er på tilbud nå, et deilig og mykt garn, veldig godt å strikke av og som ikke deler seg når man strikker med det. 


Men, nå vil jeg høre deres mening:
Jeg har jo Facebookgruppen for butikken. (som i dag har 92 følgere, og mangler 108 følgere før trekning av valgfritt garn for kr. 200,-)
Burde jeg i tillegg ha en egen blogg for butikken også? Og ikke blande butikken og mitt eget? Vil det da bli enklere for dere å se hva som er hva?
Eller spiller det ingen rolle?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar