søndag 2. desember 2012

Hils på Vera Viola.

Etter å ha surfet på nettet en god stund, har jeg sett og lest mange blogger. Jeg har enda ikke anbefalt noen selv her på min side, selv om det er mange blogger jeg synes er gode og har mye interessant i seg.
I disse dager har jeg, innimellom flytting til nytt hus, også surfa litt på nettet. Interessen nå for tiden er håndarbeid. Og jeg kom over denne bloggen en dag tidligere som jeg bare falt helt for.



Se på disse små musene da? Se på de små kjolene de har på seg, luene, den lille sløyfen på hodet til lille Elsa, gå inn på galleriet og se på cupcakes, kaker og jordbær som er heklet. Dette er utrolig mye fint håndarbeid der ute blant folk, men dette må være av det beste. Til og med kanelboller kan man hekle!

Og så moro at hun har satt det sammen til en liten fortelling som man kan følge med på. Jeg har smelta helt for de små figurene der og er fascinert over håndlaget til bloggeren som har laget alle disse små tingene. Jeg kommer til å følge nøye på bloggen hennes fremover.



(Håper du tilgir meg Marie, for at jeg lånte bildene dine....)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar