tirsdag 6. november 2012

Seagull.

Etter at jeg fikk meg digitalt speilreflekskamera (Canon EOS 10D) for noen år siden, har jeg tatt mange bilder. Men de fleste blir bare liggende og ta opp plass på pc-en. Nettopp derfor er denne bloggen så fin å ha, til å vise frem bildene man tar.
Noen bilder er dårlige og bare å slette med en gang, andre er brukbare mens noen er jeg veldig fornøyd med. Så får dere vurdere selv hvilken kategori bildene jeg legger ut kommer i.

Disse bildene tok jeg våren 2010 mens jeg var på NSFF's Nasjonale Fototreff i Bodø. Vi var 3 damer som en formiddag kjørte en tur til Saltstraumen, og der var disse måkene. Begynner man å studere måkene litt, så er de egentlig ganske flotte fugler! Det som er synd er at det er så uhorvelig mange av dem i dette landet, spesielt ved kysten, så mange er lei av dem.


After I got my digital SLR camera (Canon EOS 10D) a few years ago, I have taken many pictures. Most of them are just taking up space on the computer. That's why this blog is nice to have, to show the photos I take.
Some pictures are bad and just deleted right away, others are useful and some I'm very happy with. Now you consider yourself which category the pictures I post comes in.

I took these pictures  in the spring of 2010 while I was on the NSFF's annual  conference in Bodø. We were 3 ladies who one morning drove to Saltstraumen, and there were these seagulls. If, you look closer to the little gulls, they are really quite beautiful birds! It's just too bad that there are so many of them in this country,  especially by the coast, so many of us don't like them anymore.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar