fredag 1. januar 2016

Godt Nyttår!


Godt Nyttår!
Her var det en stille og rolig nyttårsfeiring. Jeg var på min ekstrajobb i går på dagen, og kvelden tilbragte jeg hjemme med strikking og tv. Da rakettene kom for fullt så jeg noen av dem gjennom vinduet, og prøvde meg bare sånn i full fart på å ta noen bilder av dem. Det ble ingen suksess, egentlig kun dette bildet som ble sånn noenlunde så jeg kunne vise det frem.


Siden det er nytt år i dag så var det tid for en opptelling av strikkebøssa mi. Jeg får nok aldri de helt store summene på denne bøssa, ihvertfall ikke før jeg blir pensjonist og får mer tid til å strikke. Men en pen liten økning fra i fjor ble det, totalt kr. 990,-. Da har jeg lagt igjen kr. 10,- for hvert oppstrikkede nøste samt litt ekstra når jeg har vært ferdig med store prosjekt. En fin liten sum som settes inn på strikkekontoen min. Og som nok går med når barna og jeg skal på tur til USA til sommeren. 

Jeg ser på antallet lesere av bloggen min at jeg nærmer meg 50.000. Kanskje jeg skal finne på noe spesielt da? Har du noen forslag til hva jeg kan finne på?

1 kommentar:

  1. Lur ide med den strikkebøsse di:-) Ønsker deg et godt nytt år! Klem Marianne

    SvarSlett