søndag 27. desember 2015

Traktorgensere

I høst fikk jeg forespørsel om jeg kunne strikke to traktorgensere som skulle gis bort i julegave. Og jada, det kunne jeg gjøre. Og her er de. Fiks ferdige. 


Morsomme å strikke, og de gikk ganske fort også. Selv om jeg fikk det travelt på slutten. Men de er forhåpentligvis overrakt til barna nå og jeg håper de ble fornøyd. 


Disse er strikket i Cashmira fra min egen butikk, et deilig garn å strikke med og det blir ganske så jevn strikk, også med mønster. Den rosa er i str. 8 år og den blå i str. 4 år. Total garnkostnad på disse to ble kr. 352,-. Mønsteret ligger gratis ute på Sandnes Garn sine sider. 


Garnet kan du få kjøpt her

4 kommentarer:

  1. Fine traktorgensere! Har nettopp strikka en jeg også. Enig med deg: Morsom å strikke.

    Fortsatt god romjul!

    SvarSlett
  2. De ble jo kjempefine genserne 😍 flinke du!

    SvarSlett
  3. Flotte gensere☺️. Blir nok en slik på meg og etterhvert😀

    SvarSlett