torsdag 12. november 2015

Jeg vant!

Tenkt at jeg vant da?! Det legges jo stadig ut Give Aways på diverse sider, og en hel masse av dem på Facebook. Jeg svarer på de som har noe jeg har lyst til å vinne. Denne gangen ble det lagt ut en på Strikkesida - For alle - som nå har godt over 20.000 medlemmer. Premien denne gang var bl.a. denne boka: Strikk til barnehagebarn av Tove Fevang. Og Tove kjenner vel de fleste som strikker, hun har en hel masse nydelige oppskrifter. 


Og så moro for meg at det var akkurat jeg som vant denne boka! Selv om jeg ikke har barnehagebarn å strikke til egentlig. Men i boka er det massevis av nydelige mønstre som ikke går av moten med det første. En vakker dag blir nok jeg bestemor også så da skal jeg ta den frem igjen. Tove har skrevet en hilsen til meg i boka, og det var jo ekstra koselig. Ikke alle som har en bok signert av forfatteren :-)


I kveld var jeg på Kiwi og handlet litt. Når jeg er å handler pleier jeg ofte å se i bladhyllene om det er noe interessant der. Hjemmet og Familien abonnerer jeg på så de kommer i postkassa. Men det kan jo være noe annet spennende? I dag falt øynene mine på denne boka: Nissestrikk av Gunn Beate Reinton Rulnes. Jeg elsker nisser! Og jul! Og har hvert år planer om å strikke masse juleting. Men når jula kommer så har jeg som regel ikke hatt tid til det. Men jeg har ihvertfall oppskrifter om det skulle vise seg noen ledige timer. 


I denne boka er det 60 forskjellige oppskrifter, på alt fra nisser, julepynt til vinflakser og vinposer, julebordet, frokostbordet, samt klær til alt fra dukker til voksne. Veldig masse fint. Men det spørs om jeg ikke får finne den frem til neste jul igjen, for denne jula har jeg nok av planer.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer deg som vant fin bok. Jeg tenker også at det er så masse fint å lage til jul,men får ikke tid. Kanskje en skulle begynt allerede til påske.
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Så kjekt å vinne fin strikkebok. Om det ikke er aktuelt å strikke noe nå, er det jo morsomt å bla i strikkebøker også.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Mye fint i den boka :)

    SvarSlett