lørdag 25. juli 2015

Prøvefotografering.

Hjelp sa jeg til meg selv. Hva har jeg egentlig tatt på meg? 



Joda, en arbeidskollega av meg, på helgajobben min, la ut på Facebook om det var noen som visste av noen som tok på seg brudefotografering. Så tenkte jeg at det kunne jo vært morsomt å prøve.




Selv om jeg aldri har gjort det før. Og det sa jeg i fra om også. Jeg viste de noen bilder jeg har tatt før, og joda, de ville ha meg de. 


Så da måtte vi ut og prøvefotografere litt så jeg fikk teste og finne ut hvilket utstyr jeg skal ha med meg på den store dagen deres. Og også teste ut stedene vi skal fotografere på. 


De vil gjerne ta bildene i Dunkarsundet, et lite havneområde her i Kristiansund med storhavet rett utenfor. Men vi måtte også ha alternativ hvis det skulle bli regn. Så da prøvde vi noen bilder ved Mellemverftet også. 


Jeg er ganske så sikker på at jeg er omtrent like nervøs som det de er før den store dagen. 


Men jeg fikk da prøvd ut litt av utstyret jeg har og funnet ut hva jeg skal ha med og hva jeg ikke skal ha med. 


Jeg skal være fotograf hele dagen, og jeg selv om jeg er nervøs så gleder jeg meg også. Siden dette er første gang jeg skal være fotograf ved en slik stor anledning.


Jeg har sendt over alle disse bildene til paret og de sier at de er veldig fornøyd med disse bildene. Så da er det vel kanskje håp da?


Eller hva synes dere? Tror dere jeg klarer oppgaven? Har du noen gode tips å komme med til en slik dag så tar jeg gjerne i mot det :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar