søndag 26. oktober 2014

Flytting


Fredag hadde jeg ferie og hadde planer om å gjøre så mye, både i huset og også strikke en del. Men så fikk sønnen min beskjed om at alt var klart til å ta over leiligheta han har kjøpt, og det var bare å komme og hente nøklene. Så da ble det flytting isteden. Som mamma synes jeg det er bra gjort av han, å kjøpe seg sin første leilighet når han er bare 19 år! Han strålte som ei sol når han fortalte meg om meldingen han fikk, og strålte enda mer når han kom og viste meg nøkkelen. Veldig morsomt :-)


Så derfor ble det ikke strikket så mye som jeg hadde tenkt i helga. Men det vokser nå litt om litt allikevel da. Artig å strikke denne kjolen, da det er mønster hele veien. Jeg liker å strikke mønster, liker variasjonen i strikkingen oppover. Jeg synes det går fortere da. 



Kjolen strikkes på oppdrag, og jeg håper at hun som bestilte den blir fornøyd når den om noen uker er ferdig. Flere bilder kommer nok når jeg kommer enda lenger oppover. 

Ha en god uke alle dere lesere :-)

1 kommentar:

  1. Kjekt når dei kan kjøpe seg leilighet sjølv ja. Ikkje alle 19 åringer som har penger til det. Må vere ein flink sparer han da. Fin kjole du strikker på

    SvarSlett