lørdag 5. oktober 2013

En koselig lørdagskveld

I kveld har jeg hatt en veldig fin og koselig kveld. Stille og rolig, og det er godt noen ganger det og. Jeg og min gode venninne dro ut og delte en pizza, før vi dro hjem til henne og fant fram strikketøyet. Og der satt vi og prata og strikka i noen timer. Hun tok dette bildet av meg som hun la ut på Facebook. Så tenkte jeg at jeg kunne dele det med dere også :-)

Tonight I had a really nice evening. Nice and quiet, and sometimes that is so good. My friend and I went out for a pizza, before we went to her home and took up the knitting. And we sat there, talking and knitting for some hours. She took this picture of me and uploaded it on Facebook. So I thought I could share it with you too :-)


1 kommentar:

  1. Ser at du koser deg og det skjønner eg godt. Er mye glede i venniner og strikketøy. blir kjekt å sjå toppen ferdig. Regner med det er den i innlegget før her. HA ein nydelig fin søndag

    SvarSlett